cart-icon0
0,00 ден.

ЛОВЕЦ

Крвната група 0 е најраспространетата крвна група во светски рамки. Претставниците на оваа крвна група имаат добар дигестивен систем и полесно ги разложуваат протеините од животинско потекло, па затоа најмногу им се препорачува да консумираат месо.

Предности

Здрав дигестивен систем, силен имунитет, природна одбрана од инфекции, систем создаден за ефикасен метаболизам

Се смета дека претставниците на крвната група 0 се одговорни, имаат лидерски способности, организирани, решителни, објективни и практични. Но, кога се под стрес, покажуваат знаци на бес, хиперактивност и импулсивност.

Слабости

Нетолерантен на промени на услови и исхрана, имунитет што може да е премногу активен и што може да се нападне себеси (најчести автоимуни заболувања)

Луѓето со крвна група 0 се подложни на одредени болести како чир и проблеми со тироидната жлезда. Претставниците на оваа група имаат многу поголемо ниво на стомачни киселини од другите, па чировите се последица на тоа. Исто така, почесто страдаат од замор, задржување на течности во телото и зголемување на телесната тежина.

Кои јадења треба да се конзумираат?

(задолжително, препорачливо)

МЕСО: биволско, говедско, еленско, јагнешко, овчо, телешко.

РИБА: пастрмка, полжав, скуша.

МЛЕКО И МЛЕЧНИ ПРОИЗВОДИ: /

ЈАЈЦА: /

ЗЕЛЕНЧУК: брокули, бамја, артичок, ѓумбир, кромид, марула (не со долги лисја), пиперки лути, рен, спанаќ, тиква, цикорија.

ОВОШЈЕ: свежи и суви сливи, свежи и суви смокви, цреши, боровинки, сок од боровинки.

ЗРНЕСТА ХРАНА: /

ЈАТКАСТИ ПЛОДОВИ: семки од тиква, ленено семе, ореви.

МЕШУНКИ: /

МАСЛА: маслиново, ленено.

ПИЈАЛОЦИ: газирана вода, зелен чај.

БИЛКИ И ЗАЧИНИ: кари, тумерик.

ДОДАТОЦИ ЗА ВКУС: /

ЗАСЛАДУВАЧИ: /

(може да се јаде)

МЕСО: зајачко, козјо, мисирка, пилешко, фазан.

РИБА: ајкула, школки.

МЛЕКО И МЛЕЧНИ ПРОИЗВОДИ: моцарела, путер, фета, козјо сирење.

ЈАЈЦА: кокошка, патка.

ЗЕЛЕНЧУК: краставица, целер, морков, домат, тиквички.

ОВОШЈЕ: ананас, грозје, грејпфрут, јаболка, јагоди, калинки, кајсии, круши, лимон, лубеница, праска, рибизли, урми.

ЗРНЕСТА ХРАНА: ориз ‘рж, брашно од соја, просо, овес, нишесте.

ЈАТКАСТИ ПЛОДОВИ: бадем, лешник, сусам.

МЕШУНКИ: боранија, бел и црв грав, леблебија, соја.

МАСЛА: рибино, бадемово, ореово.

ПИЈАЛОЦИ: вино.

БИЛКИ И ЗАЧИНИ: анасон, босилек, жалфија, каранфил, ким, мајчина душица, рузмарин.

ДОДАТОЦИ ЗА ВКУС: квасец, желатин, мајонез, сенф, морска сол, јаболков оцет, соев сос.

ЗАСЛАДУВАЧИ: мед, шеќер, меласа, јачменов слад.

(не смее да се зема, забрането)

МЕСО: сланина, шунка, свинско, чадено месо.

РИБА: октопод, жаба, баракуда, кавијар, чаден лосос.

МЛЕКО И МЛЕЧНИ ПРОИЗВОДИ: кравјо сирење, кравјо млеко, козјо млеко, кашкавал, павлака, сладолед, урда, пармезан, гауда.

ЈАЈЦА: гуска, потполошка.

ЗЕЛЕНЧУК: карфиол, алое, алфалфа никулци, зелка, црн патлиџан.

ОВОШЈЕ: портокали, мандарини, авокадо, диња, капини, киви, кокос.

ЗРНЕСТА ХРАНА: јачмен, кус-кус, пуканки, пченица, пченични трици, пченични никулци, пченкарно брашно.

ЈАТКАСТИ ПЛОДОВИ: афион, кикирики, сончоглед.

МЕШУНКИ: леќа, црвен грав.

МАСЛА: сончогледово, пченкарно, рицинусово, масло од кикирики.

ПИЈАЛОЦИ: жесток алкохол, кафе, пиво, газирани пијалоци, црн чај.

БИЛКИ И ЗАЧИНИ: црн и бел пипер, цимет, пченкарно нишесте, ванила.

ДОДАТОЦИ ЗА ВКУС: кечап, саламура.

ЗАСЛАДУВАЧИ: декстроза, фруктоза, инвертен шеќер.

Препораки

Додатоци во исхраната

Витамин Б, витамин К, Калциум, Јод, морски алги (омега 3).

Физичка активност

Интензивна активност и физичка работа, борбени вештини и трчање.

ConveyThis